then won't you stay the night

det känns inte som att det är sommarlov.
ärligt talat, jag har hur tråkigt som helst.
skulle eventuellt ha följt med Carro till SAPS igår, men jag trodde inte att jag skulle orka upp vid sextiden. sen skulle tydligen Karin följa med henne istället.
Lina är på landet och jag tillbringar mina dagar, tamtadam, framför datorn.
nog för att jag gillar att sitta här, men jag menar, något annat borde man kunna hitta på. borde tillbringa sin tid med kompisar och så, men nej.
jag sätter mig här nångång på eftermiddagen (efter en lång sovmorron, frukost och en stund på terrassen), och blir kvar här tills det är några timmar kvar till soluppgången. igår tror jag det blev runt tvåtiden som jag stängde av.
vad annars ska man göra, liksom?

var hos mormor och morfar för en stund sen. jättekul, verkligen... eller inte.
pratar en massa på finska (som jag bara kan två ord på - tack och mamma), verkar inte bry sig om att jag inte fattar ett skit, och gnäller lite allmänt.
glad att vi inte blev kvar där hela kvällen iallafall.

skulle egentligen ha åkt till Öland idag, men det flyttades fram till imorron, eftersom att min broder jobbade till fyra idag.
vet inte vad jag ska göra där. fira midsommar, ja. men sen då? jag är inte så nära mina kusiner som jag var förut.
kommer väl sitta i nåt hörn i trädgården, i nån soffa eller nere på stranden och bara... jag vet vet inte vad. skriva lite? inte kul i längden. läsa? inte heller kul i längden. okej, pappa betalar abonnemanget, men att sms:a blir också tråkigt i längden. vet inte hur bra teckning jag har där heller.
inget internet finns det heller.
det känns som att jag är väldigt negativ nu, men jag bryr mig inte, för jag har tråkigt.

vad ska hända mer i sommar?
mindre än en vecka till Arctic Monkeys, iofs. kul det.
sen till Öland en sväng igen. mamma tycker att jag kan dra med mig nån kompis, men jag vet inte vem. (nån frivillig?)
sen hoppas jag att mamma får tillstånd av försökringskassan att åka utomlands (är man sjukskriven måste man tydligen ha deras tillstånd...), för jag vill åka till italien.
sen vet jag inte hur det blir med vår lilla resa till Agnes. Carro sa att Agnes bara kunde nästa vecka, men aya.

vad har alla andra för sig, ett sommarlov som detta?

puss,
Fia.


Kommentarer
Jag går under namnet: Carro

Men fan dom borde snacka svenska när du e med!! :)

2007-06-20 @ 17:37:14
Jag går under namnet: Lina

haha, mitt "land verkar roligare än ditt, vi har iallafall internet, men
om du inte klarar dej utan mej, kan jag hänga med till öland, XD hah det e ju faktiskt fint där :p
hahah, jag sopar röda väggar så att de inte är röda längre, och sen målar jag de röda igen X'D

Jag går under namnet: Fia

Carro: men ellerhur, värsta elakt. men ja, morfar är som han är...
Lina: jag kan kidnappa dig >:D ahahha, det är ju, eh, smart x'D

2007-06-21 @ 00:04:45
Bloggen: http://princesswirell.blogg.se
Jag går under namnet: Lina

du får kidnappa mej, skulle dö om jag fick se en endaste röd droppe färg till, och jag har ändå bara hållit på i 2½ dag :-/
Men det blir finfint förstås X´D

2007-06-21 @ 22:22:46

SJÄLVKLART, att jag vill skriva en kommentar!

Jag heter...
här vill jag skriva fler gånger!

Mailen är...

Och bloggar gör jag på...

Jag ville...

Trackback