the city that never wakes up

det här var jobbigt, har haft ont i huvudet sen svenskan, på förmiddagen, och mina ögon svider.
av vilken anledning vet jag inte.
jobbigt, som sagt.

hade lite betygsnack idag, VG+ i svenska och MVG i engelska. jag blev glad för engeslakn :'D hahah, kunde ju liksom inte ha högre betyg i franska än i engelska :P haha.
iallafall så tyckte mami att jag var duktig, och när hon hörde om betygen sa hon att hon hade höjt min månadspeng till 500, och att hon dessutom betalar min Arctic Monkeys-biljett. då blev jag jeteglad :''D

funderar på att ta ett bad, fixa ansiktsmask och såå, mår som sagt inte toppen :)

pusspuss,
Fia.


Kommentarer
Jag går under namnet: Lina

vilken sjyst mamma du har! två emvegee å sen typ massa pengar, så skulle aldrig mina göra

2007-06-13 @ 10:05:58
Jag går under namnet: Fia

hahah, jag vet, snacka jag blev chockad :P min mamma är bäst. och hon hade sett att pappa hade lagt in lite pengar till mig med :P


SJÄLVKLART, att jag vill skriva en kommentar!

Jag heter...
här vill jag skriva fler gånger!

Mailen är...

Och bloggar gör jag på...

Jag ville...

Trackback