studentfirande ^^

okej, nu är jag hemma igen, haha, är helt trött, typ :P
åkte vid ett-två-tiden nångång, och sen dess har det varit håll igång, haha. kramar, och blommor, och gå runt i Strängnäs centrum, eller nåt, med alla studenter, innan de kom till sina flak och bilar och allt vad det var.
Jennifer och hennes kompis Maria åkte eget litet flak, haha, de gick typ Omvårdnadsprogrammet, så de hade kryckor och rullstolar och hela alltet där uppe på ;)
sen åkte alla runt något varv inne i centrum, och sjöng och spelade musik (några tjejer hade live-band uppe på flaket x'D). sen var det några som strutade ut champagne eller liknande från flaket, haha, ite kladdigt blev det.
mend et var jätekul.
var inte lika kul när mormor och morfar skulle åka hem, och Malou blev helt förstörd. hatar sorgliga farväl. sen att hon hellre vill bo hos Tård (som var ihop med hennes mamma) än hos sin mamma chockade mig lite. men nu ska hon iallafall bo hon Marianne och Lennart i ett och ett halvt år, och det blir nog bra :)

lyssnade på System of a Down påvägen hem... rätt bra, haha, och en del helt sjuka :P men iallafall.
snackade lite med papi i telefonen, och sms:ade med Carro :)

nu är jag rätt trött (fortfarande, duuh :P) haha, så ja...
SLUTAR ÅTTAN IMORRON :'D

pusspuss,
Fia.

Kommentarer

SJÄLVKLART, att jag vill skriva en kommentar!

Jag heter...
här vill jag skriva fler gånger!

Mailen är...

Och bloggar gör jag på...

Jag ville...

Trackback