she was enraged, by the way

jag skulle skulle skriva ett inlägg tidigare ikväll, men jag fastnade framför msn, popomundo, lite bloggar och lite skvaller.
sen ringde Karin och frågade om jag ville hänga med till Bonäs igen. det ville jag. vi var där vid halv sex-tiden med Felicia och badade. det blåste mycket mer än i helgen. och kallt var det x'D

tamtadam, bara så att alla vet så är jag rätt lättlurad och går på vadsomhelst. eller nåt x'D

OCH JAG HAR VÄRLDENS SNÄLLASTE PAPPA.
hahahha, eller ja, något liknande.
jag köpte ju lite blandade saker för ungefär 400 spänn i lördags (som jag skrev i något tidigare inlägg), och pappa hade kollat mitt saldo och sett att jag bara hade typ 25 kronor kvar... haha.
iallafall, när mamma försvann till typ tvättstugan eller nåt, så sa han typ "jag la in nån hundring på ditt konto..." lite sådär, by the way eller nåt.
sen efter en stund han ba: okej, jag la in en femhundring. men säg inget till mamma, bara!
hahaha, han är rätt kul han.
men han har inte köpt några hallon till mig på länge... x'D haha, har mindre än ett halvt paket kvar ;o och det sparar jag tills han köper mer x'D
istället får jag äta glass och Oreo :'D
gott det med.

pusspuss,
Fia.

Kommentarer

SJÄLVKLART, att jag vill skriva en kommentar!

Jag heter...
här vill jag skriva fler gånger!

Mailen är...

Och bloggar gör jag på...

Jag ville...

Trackback