raindrops

det regnade hela dagen igår. ja, ganska precis hela dagen. och inatt.
när jag hade stängt av datan gick jag upp för att leta reda på min mobil. terrassdörren var typ öppen, så jag var bara tvungen att gå utlite, för att lyssna på regnet. tio minuter stod jag där, och halva tiden stod jag utanför markisernas skydd.
mina strumpor blev riktigt blöta, men det var så skönt att bara stå där, liksom ;)

läste i Arctic-forumet på Pa, att Alex och Matt stod i publiken och diggade The Corals. värsta avundsjuk på de som snackade med grabbsen och fotades bredvid dem. tydligen stod de rätt långt bak, så jag stod väl för långt fram :/
men i allafall, lyll!

pusspuss,
Fia.

Kommentarer

SJÄLVKLART, att jag vill skriva en kommentar!

Jag heter...
här vill jag skriva fler gånger!

Mailen är...

Och bloggar gör jag på...

Jag ville...

Trackback