men nu blir jag snart irriterad.

jagmenar, herregud!
det är två killar, en liten och en lite större, som åker runt på sina inlines eller vad fan det nu heter.
utanför min dörr. hela tiden.
inte för att de hörs eller något, men det är väldigt irriterande när jag ser dem i ögonvrån, och när de precis reflekteras i dataskärmen.
jag kanske är lättirriterad idag.
men kan de inte hitta någon annan jävla väg att åka på?
jag vill inte snurra på mina persienner, för då blir det för möööörkt här.

äsch, jag kanske sticker upp på terrassen istället. kan kanske läsa eller skriva... eller iallafall äta lite glass.
hoppas att vi har lite glass, för vi har nämligen inget annat ätbart hemma.
eller jo, jag har mina Oreo.
alltid något.

Kommentarer

SJÄLVKLART, att jag vill skriva en kommentar!

Jag heter...
här vill jag skriva fler gånger!

Mailen är...

Och bloggar gör jag på...

Jag ville...

Trackback