love's some myth

sovmorron idag, för vi har handledardag i skolan. man ska alltså hitta på något i klassen :)
någon kom på den bästa idén. vi ska åka go-kart :D värsta rabatten och allt, kostar bara 100 spänn :')
iallafall, det är därför jag sitter här nu, och inte är i skolan :P haha, vi ska mötas i centrum kvart i elva, och ta bussen hel, eller nåt. jag kan hoppa på här, men jag kunde inte låna busskort av varken mamma eller pappa, och jag orkar inte betala själv, så jag får gå till centrum :P haha, funkar det med, ju :P

fixade över massa musik till mobilen igår, eftersom at allt bara liksom *poff* hade slutat fungera. jätteskumt, men iallafall.
nu har jag Alex & Co., Regina, Maiden och The Strokes ;D hahah.
jag har föresten lyssnar skitmycket på Favourite Worst Nightmare nu. typ... hela tiden när jag sitter här :P och det är ju rätt mycket ibland ^^ hahaha.
men bra är dom. som fan.

You are the fugitive but you don't know what you're running from
You can't kid us and you couldn't trick anyone
Houdini look, you don't know what you're running away from
He wants to sleep in the city that never wakes up
Blinded by nostalgia
He wants to sleep in the city that never wakes up

jag längtar till den 26e.

Micke ska komma snart, och lämna pappas bil... undrade vad fan jag gör hemma, haha.

pussar,
Fia.

Kommentarer

SJÄLVKLART, att jag vill skriva en kommentar!

Jag heter...
här vill jag skriva fler gånger!

Mailen är...

Och bloggar gör jag på...

Jag ville...

Trackback