let's have a game on the Teddy Picker

jag åt frukost idag, haha ;o alla är jätteförvånade :P
nejmen när jag är ledig äter jag oftare frukost, haha, mest för att mornarna inte är så tidiga :P
idag väckte mamma mig först, innan hon åkte till jobbet. även fast hon är sjukskriven, *suck*, haha, nejmen dom hade bjudit henne på lunch :)
sen ringer Carro. jag trycker först upptaget. och nej, inte för att jag inte ville prata med dig, utan för att jag sov, och min första instinkt var att få den att bli tyst. jag tryckte på fel knapp x'D hahaha, men sen ringde hon igen, och jag svarade ;D
troligen blir det Grönan imorron. eller ja, det blir Grönan imorron, om jag får bestämma. jag borde ju ha råd, om mina föräldrar inte vill sponsra mig lite ^^
haha, ska ju dit den 6e också. tror jag det var. men jag vet inte om jag kan, vi kanske har åkt till Öland/Italien då. men jag sa till Marián att jag skulle följa med... aya. det löser sig.

Asuming that all things are equal,
Who'd want to be men of the people
When there's people like you?


pusspuss,
Fia.

Kommentarer

SJÄLVKLART, att jag vill skriva en kommentar!

Jag heter...
här vill jag skriva fler gånger!

Mailen är...

Och bloggar gör jag på...

Jag ville...

Trackback