let's go to the movies

jag var på bio ikväll. med mamma. Spider-Man 3 blev det. inte för att jag tycker att någon av Spider-Man-filmerna är sådär jättabra, men mamma ville se, och varför tacka nej till bio? haha.
nejmen första halvan av filmen var rätt tråkig. ärligt.
jag satt och åt mitt godis, spelade gissa-vilken-låt i huvudet, och försökte komma på vad som ska hända i en nypåbörjad fiction.
men i andra halvan av filmen (kanske lite senare) brjade det bli lite sådär lagom bra. jag slutade iallafall att tänka på ficen ;) ett plus, eller nåt ^^
islutet tyckte jag att det var lite sorgligt, faktiskt, men jag grät inte, haha.

Öland imorron, alltså, men jag tror att vi inte åker förrän på eftermiddagen eller nåt... har för mig att pappa skulle jobba, iallafall på förmiddagen, eller nåt.
aya.
måste komma ihåg att ladda över Comptine d'un autre été till mobilen, så att jag inte dör helt under resan :P haha.
det kommer jag säkert att göra, då vi kommer åka fem pers i samma bil. hoppas att det blir pappas bil, för det är skönare säten i en Volvo än i en Ford. plus att det inte är lite trångt... känns det som.
jag kommer antagligen att få sitta bak, men jag vill absolut inte sitta i mitten. då kommer det att bli jobbigt att sova.
det blir typ som när jag flyger och inte sitter vid fönstret - jag hänger med huvudet frammåt, liksom, och sen vaknar jag och har jätteont.
inte skönt.

pusspuss,
Fia


Kommentarer

SJÄLVKLART, att jag vill skriva en kommentar!

Jag heter...
här vill jag skriva fler gånger!

Mailen är...

Och bloggar gör jag på...

Jag ville...

Trackback