krigstider :P

varmt. väldigt varmt.
haha, annat kan man väl inte säga om dagen? ibland kändes det nästan för varmt ;o
hahaha, men hade det inte varit det, så hade vi antagligen inte haft så kul som vi haft ;)
skulle städa i hemkunskapssalen, och sen göra milkshake, verkade skittråkigt, men min grupp (jag, Carro, Karin och Lina) skulle frosta av frysen.
det var rätt kul, haha, för när det började smälta så kunde man ta ut stora isbitar, typ, och vi roade oss med att lägga dom innanför tröjorna på varandra... och andra x'D barnsligt, men kul.
vet fortfarande inte vem det var som började, men jag tror att det var när någon skvätte vatten på min rygg. vem nu det var :P hahah.

iallafall var inte det enda vi gjorde, på lunchen när vi var i centrum satt vi vid fontänen, och ja, ni kan ju gissa vad som hände :P hahah, vattenkrig, såklart ;D Jag, Carro och Lina var helt jätteblöta efter, men Karin var inte med :)
när vi gått runt lite, så var vi tvungna att gå tillbaka, för vi hade torkat lite. varmt var det ^^
sen gjorde vi samma sak efter skolan, och när vi gick genom Rondellen så gick vi igenom lite vattenspridare.

tog en dusch när jag kom hem, och sen gick jag upp och åt lite hallon med mamma :)
kollade termometern och den visade 39,1 grader... vet iofs inte om det var i solen, men det borde den ha varit, tycker jag x'D
låg på terassen och solade lite, och det var förjävligt varmt, hahah, jag typ dog, så mamma vevade ut markisen lite, man får ju färg genom den också :)

jag vill typ bada. eller ha ett enormt vattenkrig.. frivilliga? :P

hörde att det inte gått några tåg från Centralen mot Kungsängen på typ, jättelänge, så vi får se när pappa kommer hem... han skulle eventuellt ta sig till Kista så mamma kunde hämta honom... aya, vi får se :)

hörde föresten från Carro nyss att vi inte fick sommarjobbet, men jag bryr mig egentligen inte, alltså, jag hade nästan fattat att vi inte skulle få det, och, ja.. :P haha, men prao i nian kanske :)

pusspuss,
Fia.

Kommentarer
Jag går under namnet: RoX

Hade med fattat de, hade vi fått det, hade vi nog redan fått veta! Visst är de tråk men aja :P
We will rock the place at the prao xD

Jag går under namnet: Lina

yopp haha A wery funny day XD

2007-06-08 @ 21:20:12

SJÄLVKLART, att jag vill skriva en kommentar!

Jag heter...
här vill jag skriva fler gånger!

Mailen är...

Och bloggar gör jag på...

Jag ville...

Trackback