keep on the balaclava

hade värsta ont i huvudet idag. eller ja, från lunchen typ, och sen när jag gick hem. mådde illa imorse också, men det försvann :)
jag var tvungen att dra bort Arctic från öronen för att huvudet skulle må bättre. funkade sådär.
iallafall, när jag kom hem så åt jag lite Oreo-kakor och drack lite mjölk, och då blev det bättre :) gör typ inte ont alls nu.

har dessutom börjat på en liten eventuell fanfiction. han insett att jag tycker att det finns för få med Theodore Nott på ff.net, haha. såklart är det här en om honom, då :P
hahah.
mamma och Micke kom hem nyss... båda har varit på KS idag :P haha.
sen ska vi som sagt, iväg till Strängnäs :)
ska bli lite kuligt :)
vet iofs inte vad jag ska ha åp mig.. antingen kör jag på det jag har nu (kjol och t-shirt) eller så byter jag till den nya klänningen... hm, aya, det löser sig :P

imorron är det skolavsluning, och jag ska inte tillbaka till skolan förren i augusti :'D
lite småirriterande är det att alla andra redan har slutat, men aya, haha. orkar inte vara negativ, vi slutar imorron :P

pusspuss,
Fia.

Kommentarer

SJÄLVKLART, att jag vill skriva en kommentar!

Jag heter...
här vill jag skriva fler gånger!

Mailen är...

Och bloggar gör jag på...

Jag ville...

Trackback