jag älskar er.

image75jag gör verkligen det - älskar er, alla underbara små hoggare och fefoare :'D
ni gjorde verkligen min dag underbar. jag hade det bäst. total lycka. wiiiiieh, liksom.

det var återträffen, fenixträffen, 2a-juni-träffen eller vad nu folket kallade den :)
vi kunde iallafall inte haft bättre tur med vädret. jag menar, solen sken på oss hela dagen och varmt var det. perfekt.


träffade
Hanna, och några fler vpfph:are, och såklart Maria :'D jag trodde att jag hörde hennes röst hela tiden, även fast hon inte hade kommit dit än :P haha, någon måste ha samma röst som hon x'D haha.

iallafall blev vi indelade i olika lag (alla lag hade olika färg på paketsnörena som man fick ha runt handen eller liknande ^^), och vi skulle leka lekar :') det låter kanske lite barnsligt, men vi är ju lite barnsliga allihopa, så det gör inget ;) haha.
jag var i det gräsgröna laget. Maria var också där, medan Karin var i det silvergröna laget :) en massa roliga lekar var det, och vi vann flera stycken :') hahah.
vi vann inte hela alltet därimot, för vi skrattade och flummade så mycket att vi inte riktigt hörde instruktionerna, hahah. och så va dom andra så bra :') haha.

jag träffade världens sötaste kille :') Didrik tror jag han hette, haha, på fenix heter han iallafall Rawe' :D han hade en coolig hatt som Konama lånade hela dagen, och en kul höna-mössa, som jag lånade en stund i slutet :)
han var egentligen i det rosa laget, men hoppade runt lite innan han hamnade i vårat :P

vi hade lugnt roligast av lagen, vi flummade helatiden, och skrattade och sjöng. typ Fader Abraham och Brev från kolonien var det mest x'D och inna det nynnade jag och Maria på bamse-melodin :P hahaha.
en massa skrivande blev det också - i folks block, på armar, på tröjor och på skor :'D

   
  
1: Ra'thil posar vackert (och pinsamt att jag säkert stavade fel ^^)
2: Martin posar lite vid den jättesnygga skylten han gjorde :D
3: Jag i Rawe's höna-mössa :')
4: Rawe's autograf finns på min arm :'D
5: När Dreaner talar lyssnar hoggarna... x'D
6: Maria :D

TACK FÖR EN UNDERBAR DAG! :'D <333
(blev väldigt röd av solen, haha, är helt vit där mitt halsband var :P)

pusspuss,
Fia

Kommentarer

SJÄLVKLART, att jag vill skriva en kommentar!

Jag heter...
här vill jag skriva fler gånger!

Mailen är...

Och bloggar gör jag på...

Jag ville...

Trackback