i want to sing another melody

gick upp för ett tag sen, och jag undrar fortfarande.
Carro - varför ringde du och väckte mig 20 över 7 imorse?
hahahah.

vet inte vad jag ska göra idag. följde inte med mami till KS, jag var för trött, eller ja, jag var väl typ död då. eller något sånt.

messar lite med Lina. hon anklagar mig för att inte sitta vid datorn. bara för att jag inte är inne på msn. blää, men om du saknar mig sååå, kan jag väl logga in då :P hahaha.
skulle ha loggat in snart ändå :P

pusspuss,
Fia.

Kommentarer
Jag går under namnet: Lina

jupp, saknar dej såå mycket X'D

Jag går under namnet: Carro

Hehe, asså :P egentligen skulle ja typ ringa carro, o väcka henne men gjorde nått med mobilen så jag ringde dig och då blev de så xD hahah väcte dig ist xD

2007-06-19 @ 19:53:59

SJÄLVKLART, att jag vill skriva en kommentar!

Jag heter...
här vill jag skriva fler gånger!

Mailen är...

Och bloggar gör jag på...

Jag ville...

Trackback