i never loved nobody fully

jaa. sitter i datasalen nu. fördjupning. orättvist. Karin och Lina har inget (Dag skulle göra nåt med avslutningskonserten), och Carro är sjuk, stackarn.
haha, men hon lämnar mig ensam, här, i en varmvarm datasal (Jack tror mig inte när jag säger att det är varmare i NO-korridoren). och så är det redovisning idag, ja.
till klockan nio har vi tid till att förbereda och sån skit, men det gjorde jag och Carro redan förra veckan, så jag bara ändrade några små grejer för att ha något att göra överhuvudtaget.
har sms:at lite med Karin, som typ äter frukost eller nåt, haha.

var inne på popo en liten stund.. bokade tid i studion så att vi kan spela in en låt till :) så firade jag nyår. japp, idag är det nyår, så om ni vill ha tio poäng till har ni dagen på er, typ. jag missade halloween, bara för att jag låg inne på KS eller SöS eller nåt :P haha. sorgligt :P

iallafall... jag bara babblar en massa nu, men det får jag för det är min blogg, och jag som har tråkigt :P haha.
lyssnar på musik också. Regina och Arctic och lite Maiden och sånt ^^ haha. råkade ta bort massa Arctic-låtar, så nu har jag inte så många :(
och när jag ändå snackar om det här.
kan någon förklara för mig, som är lite allmänt dum i huvudet... hur gör man en wma-fil till en mp3-fil? jag vill ha Favourite Worst Nightmare-låtarna på mobilen.

tamtadam, nu kom Bosse och snackade lite, haha, undrade typ vad vi har gjort den här terminen. fotomontage, tyckte han lät bra :P

pussar,
Fia.

Kommentarer

SJÄLVKLART, att jag vill skriva en kommentar!

Jag heter...
här vill jag skriva fler gånger!

Mailen är...

Och bloggar gör jag på...

Jag ville...

Trackback