i have walked these streets so long


image72


Ja, igår var jag då i staden, med mami. var inte med på SOn, eftersom att jag skulle till hudläkaren och få tillbaka provsvaren på om jag var allergisk mot något (jag har haft utslag på armarna, typ). som tur var är jag inte det, men jag är lite allmänt överkänslig, typ.
köpte (ärlikamed fick) en klänning från H&M som jag provade ut i tisdags (två gånger, haha). jag älskar den! haha, passar perfekt, och ja, för att citera Lina - det är en Fia-klänning. haha.
det är den som är här till vänster, alltså ^^

sen när vi ändå var på H&M tänkte jag att jag kunde kolla på lite bh:ar. jag behövde lite, haha. hittade en massa fina, men såklart, det fanns inte i min storlek. det är jättesvårt för mig att hitta i 70B. lite jobbigt, men efter att vi tittat på alla som hängde där hittade vi typ fyra stycken som jag provade, och två av dom köpte (fick^^) jag, haha.
mamma är snäll när hon har pengar ;D haha, men det är hon iofs annars med :) ...oftast.

sen var vi inne på DinSko (efter en liten tur med t-banan till Gamla Stan, där vi bland annat fikade på Kladdkakan), och jag provade en massa ballerinor, var tvungen att ha ett par nya, eftersom att de jag har är helt slitna, och jag inte vill gå runt i gympaskor eller klack hela sommaren ^^
hittade två par som jag gillade, ett par vita och et par bruna, men jag tyckte att de vita var snyggare, så de fick det bli.

 
(bh:arna och skorna ^^)


det var lite kul när vi var inne på DinSko, för pappa ringde mamma och undrade var vi var och sånt, hon svarade typ "...mitt emot Gallerix..." då visar det sig att han står inne på Gallerix. jag menar, vadå sammanträffande? :P haha.
mamma ville köpa en tröja och möjligtvis en klocka, och jag skulle ha en ny mascara så vi gick runt lite till, men nu var pappa med också :P

iallafall fick jag en Maxfactor Masterpiece Max (en nyare "version" av Maxfactor Masterpiece :P), och sen gick vi till belgobaren för att äta. det brukar bli så när hela familjen är på stan samtidigt och ingen orkar laga mat ^^

påtal om mat x'D Frej tyckte att jag var bortskämd igår på HKn. och att Sebbe och Carro också var det.
ingen av oss har nämligen kokat ris ^^ men jag har faktiskt sett när andra har gjort det! (tillskillnad från Sebbe, som undrade om man skulle koka riset överhuvudtaget xD)

pusspuss,
Fia


Kommentarer
Jag går under namnet: Karin

åh!
jag behöver också ballerinor. jag tänker nog tvinga med dig någon gång så du kan hjälpa mig välja skor ^^
och antagligen en bikini också :P

Jag går under namnet: Fia

mhm :D jag vill ha typ badshorts... hittade inte några bra på stadium, iofs killstorlekar, men iallafall.

2007-06-01 @ 23:24:07
Bloggen: http://princesswirell.blogg.se
Jag går under namnet: Lina

haha jag vill också ha badshorts X'D
men alvarligt! du är jättefin i den där klänningen!
Du och jag kan ha våra klänningar på skolavslutningen :p

2007-06-02 @ 09:39:24
Jag går under namnet: Fia

men ellerhur :'D
hahaha - team!

2007-06-02 @ 22:17:56
Bloggen: http://princesswirell.blogg.se
Jag går under namnet: RoX

haha jag äger inga klänningar :/
Har ju liksom allid vart en pojkflicka, inte så konstigt när man e uppväxt med endast killar :P
Men i dag har jag faktiskt min osa typ spetslinne oc en vit kjol, kommer äntligen i dom igen xD hahaha

2007-06-06 @ 14:17:16

SJÄLVKLART, att jag vill skriva en kommentar!

Jag heter...
här vill jag skriva fler gånger!

Mailen är...

Och bloggar gör jag på...

Jag ville...

Trackback