hold in your breath

ytterligare en dag med värme. haha, tror att det var 33grader i SO-salen, och ändå är det varmare i korridoren där vi har våra skåp. även kallad bastu x'D haha. (men på vintern är det skönt :P)
hade lite betygsnack, höjt mig lite i de tre ämnena vi fick veta betygen. från VG till VG+ i både SO och NO, och från VG+ till MVG i matte. rätt nöjd, faktiskt, haha :P

image86


haha, efter skolan stack vi (jag, Lina, Carro och Karin) till Bonäs och skulle bada eller ha vattenkrig, eller något. det blev vattenkrig i vattnet :P haha, trodde verkligen att det skulle vara mycket kallare än vad det var, positiv överrasknnig, haha.
badade lite, och sen blev det att förbättra den lilla solbrännan vi redan fått :P haha. efter en stund var Carro tvungen att gå, hon skulle på nåns student, och Karin skulle hem och gå ut med hunden. vi sa att hon borde komma tillbaka, men det gjorde hon inte :( elakt :P hahaha.
iallafall så badade jag och Lina två gånger till, haha, och båda typ somnade när vi solade. så skönt var det :P typ sista doppet stod vi bara med vatten till midjan och snackade en massa, haha, och kommenterade några småkillar som kastade boll. Lina som är polospelare kritiserade mest, de kastade feeel :P haha.

vi gick hem vid lite över fem, efter tre timmar på stranden, och väl hemma kunde vi konstatera att båda blivit bruna :P haha, eller jag var väl mest röd :P hah, det har inte gått ner helt, men jag har värsta bikinilinjerna :P

underbar dag, och imorron ska jag och Lina till Kista :) funderar på att köpa ny bikini, eller bara en överdel, och såå :)

pusspuss,
Fia.

Kommentarer
Jag går under namnet: Lina

jauupp, underbart, verkilgen underbart XD
haha jag ska bara inte handla massa saker i morron, du får vakta mej :p

2007-06-08 @ 21:21:34
Jag går under namnet: Fia

hahahah, men du köpte ju bara två saker :)

Jag går under namnet: Céline

Alltås den där korridoren dödar mej! SO salen oxå...lufkonditionering skulle sitta fint ^^

2007-06-10 @ 01:02:38
Bloggen: http://www.CelineCapitelli.blogg.se
Jag går under namnet: Fia

hahah, men ellerhur ;) luftkonditionering till eleverna :D

2007-06-10 @ 18:43:27
Bloggen: http://princesswirell.blogg.se

SJÄLVKLART, att jag vill skriva en kommentar!

Jag heter...
här vill jag skriva fler gånger!

Mailen är...

Och bloggar gör jag på...

Jag ville...

Trackback