framtiden

hahah, Carro tycker att jag ska gå tillbaka till min förra blogg... men jag vet inte.
lite, kanske, ibland, men inte överge den här inte :P haha.
det var skitkul att läsa allt som jag har skrivit... liksom..
"sedär vad man kan bli förvånad!"
hahah, ja.

vi får se hur det blir med bloggandet, men princess ger jag inte upp i första taget ;D

har föresten sett V for Vendetta ikväll. hyrde den efter att vi var i Kista, där vi åt. nachos är jättegott ju ^^
filmen var braig, men nu är jag trött x'D
hahaha.

och såklart, det har jag ju inte skrivit, men jag har slutat åttan nu! :D
det känns liksom ändå inte som att det är riktigt slut än, men ändå ^^
haha, känns lite skumt att vi inte kommer att vara åtta eff längre, utan 9F.
iallafall, ett helt sommarlov framför mig, så jag ska inte tänka på skolan på väldigt länge ;) hahaha.

kanske åker till SAPS med Carro nästa vecka... hahah, bara för kul, liksom :P haha, så får jag kanska se Carros ögongodis (och nej, jag ska inte ta honom från dig :P)

nu är jag trött som få, så vi ses och hörs allihopa :P

pusspuss,
Fia.

Kommentarer

SJÄLVKLART, att jag vill skriva en kommentar!

Jag heter...
här vill jag skriva fler gånger!

Mailen är...

Och bloggar gör jag på...

Jag ville...

Trackback