filling up my lungs with oxygen

är fortfarande helt röd sen gårdagens timmar på Gärdet.
solade ett tag idag innan mamma och pappa kom hem med hallon till mig och dukade fram glass, och dessutom bjöd på bullar. gottgott :'D
jag har numera två och ett halvt paket hallon i frysen som jag ska ta och äta upp nån dag, haha.
såg föresten på Hemköp för några dagar sen att de har Oreo-kakor. jag fick ett paket av Marián, för en vecka sen? iallafall så är dom jättegoda och jag blev glad när jag såg att det fanns där :)

vet inte vad jag ska göra nu, känns lite tråkigt att sitta framför datorn en såhär vacker dag.
det är sommar.

pusspuss,
Fia

Kommentarer

SJÄLVKLART, att jag vill skriva en kommentar!

Jag heter...
här vill jag skriva fler gånger!

Mailen är...

Och bloggar gör jag på...

Jag ville...

Trackback