efterlysning!

Fia Wirell efterlyser följande;

någon snäll typ som är ledig nästa vecka. helst ska denna snälla typ känna mig.
och vilja följa med mig till Öland.
ska åka på söndag eller måndag. jag tror att det blir måndag.
iallafall, jag ska vara där till lördag eller nåt, då pappa kommer, och vi sen åker mot Italien. om denna snälla typ följer med dit, kan h*n åka med Silverlinjen till Stockholm :) pris kan jag kolla upp om någon vill :)

alltså, jag tycker att det verkar tråkigt att vara där med mamma, typ, när en av mina kusiner har tre kompisar med sig, och min andra kusin jobbar på dagarna.
samtidigt som jag har noll att göra :P

så, anmäl er nu, så får ni åka med dit ner helt gratis ;D hahahha.

pusspuss,
Fia.

Kommentarer
Jag går under namnet: Lina

Emm.., jag anmäler mej som frivillig! eller, ja, om jag får, undrar om mamma släpper iväg mej nu när jag skatill tyskland, men men, haha
Tar det lång tid att åka hem?

2007-06-29 @ 22:38:05
Jag går under namnet: Fia

iyey :'D haha, hoppas du får då :)
jag kan kolla hur lång tid det tar...
okej, nu har jag titat hära. man åker typ från slutstation till slutstation... tre turer per dag går bussen (byxelkrok-stockholm)
07.00-14.45
11.30-19.45
15.15-22.45
och Lina - det är du som är bra på matte, hur många timmar det tar får du räkna ut själv x'D

Jag går under namnet: Lina

det e ju värsta lång tid! åker man båt då?

2007-06-29 @ 22:50:58

SJÄLVKLART, att jag vill skriva en kommentar!

Jag heter...
här vill jag skriva fler gånger!

Mailen är...

Och bloggar gör jag på...

Jag ville...

Trackback