d is for Delightful

sov över hos Karin inatt :) vaknade nångång, och vid typ halv elva, tror jag, messade Lina och frågade om vi ville änga med henne till Outlet. det ville vi, men eftersom at vi inte skulle hinna med 11.14-bussen, så tog vi 11.44-bussen istället. vi hann precis, haha, sprang lite, och han precis sätta oss innan bussen började åka :P haha.
väntade på 567an (tror jag att det var), som skulle ta oss till handelsplatsen ^^ haha.
bussarna borde skaffa AC, alltså ärligt, man dör, typ :P hahaha.

image87iallafall så köpte Lina tre par skor på SkoPunkten eller vad det nu heter där, och Karin köpte bikini på Stadium :) rosa och svart, typ, finfin :) jag och Lina plockade på oss allt i hennes storlek, som hon skulle prova. vi var duktiga på det x'D hahah. jag var duktig och köpte ingenting :'D

iallafall, sen gick vi till McD. jag var hungrig (klockan var väl halv två eller nåt) och ljög för föräldrarna när dom frågade om jag hade ätit frukost (a) hahaha, iallafall så köpte jag en Big Mac Junior och en McFlurry Cornetto Choklad. gottgott :) Karin och Lina köpte också McFlurry, och Lina ville smaka en päronmilkshake. smakade typ som päronglass x'D ahahha.

jaa, sen åkte vi hem, Lina skulle på träning, jag och Karin stack till Bonäs och badade lite, solade lite :)
jag har värsta blåmärkena på benen x'D hahaha
stack hemåt igen vid halv sex-sex, nångång, kollade lite om gymnasium och så, haha, vet typ vilket jag vill välja :P

sen har inte mycket annat hänt under dagen.
föräldrarna är inte hemma än, pappa ringde vid två-tiden och sa att dom skulle ut på en MC-tur, men inte är dom tillbaka :P hahaha. aya, får väl äta lite Oreo om jag blir hungrig x'D hahah.

och ja, i brist på annat att göra, så lägger jag in en liten bild med min bikinitop och shortsen jag köpte igår :P hahaha.

jaaa, skola imorron då... näst sista normala skoldagen i åttan :'D

pusspuss,
Fia.

Kommentarer
Jag går under namnet: Lina

hehe lyllo dej som har bestämt dej, jag kommer att hamna på nv i jakan, trååk. puss puss

2007-06-10 @ 19:51:42
Jag går under namnet: Karin

omg, vad brun du ser ut på bilden :O

Jag går under namnet: Fia

Lina: aa, kanske lite synd, om du vill hamna nånannanstans..
Karin: jag vet o_O värsta skumma x'D

2007-06-11 @ 22:00:05
Bloggen: http://princesswirell.blogg.se
Jag går under namnet: Céline

Nice bikini! :D

2007-06-11 @ 22:30:05
Bloggen: http://www.CelineCapitelli.blogg.se
Jag går under namnet: Anonym

taack :'D

2007-06-12 @ 08:37:25
Jag går under namnet: Carro

mäkta brun du är xD

2007-06-19 @ 19:54:42
Jag går under namnet: Fia

jagvet, blev nåt skumt när jag la in den på datan, haha, aya.

2007-06-19 @ 20:16:29
Bloggen: http://princesswirell.blogg.se

SJÄLVKLART, att jag vill skriva en kommentar!

Jag heter...
här vill jag skriva fler gånger!

Mailen är...

Och bloggar gör jag på...

Jag ville...

Trackback