blowing out wishes blowing out dreams

det har varit varmt idag - underbart varmt.
hade min nya klänning på mig, och mina vita leggings med väldigt vackra gräsfläckar på knäna ;D haha. och så de nya skorna, haha.
sprang hundra meter på 15,62 på gympan, ärlikamed snabbare än både Lina och Julia (som är jättebra på att springa ^^ haha), och ärlikamed MVG :)

iallafall hade jag ingen franska, och tjejerna hade ingen spanska, så vi gick hem efter SOn, haha, köpte glass på Konsum och sen vidare hem till mig för att sola :)
(Jonas fick låsa upp porten eftersom att jag inte orkade fiska upp nycklarna ur väskan ^^ hahah, Krille retades och sa typ "eller ska vi gå hem till mig istället?")

solade på terassen, och sen kom Karin, och vi åt lite sockerkaka eller nåt som hade köpts, och allmänt trevligt var det.
har insett att jag är värsta blek. jag menar, Carro klagar på att hon aldrig blir brunoch är blek och allt hela tiden, men hon är ju för i helvete brunare än mig. jag vill också! och jag är avundsjuk på Lina, som polat (spelat vattenpolo) i helgen, och är värsta bruuuun, haha, utomhusbassäng :D sen är jag inte lika avundsjuk på hennes vackra baddräktsbränna, men iallafall.

och inget nytt om sommarjobbet, jag börjar tröttna, faktiskt, jag menar, han kan väl inte komma fredagen innan och säga att vi fick det?
nej, jag vill veta snart.

pusspuss,
Fia.


Kommentarer

SJÄLVKLART, att jag vill skriva en kommentar!

Jag heter...
här vill jag skriva fler gånger!

Mailen är...

Och bloggar gör jag på...

Jag ville...

Trackback