bilderna talar för mig

jag är död. eller ja, trött iallafall. haha.
är hemma från Öland nu, kom hem för nån timme sen. mamma och Fredrik satt framme, och jag, Marián och Che satt där bak. alla tre sov. haha.

orkar inte skriva massa om vad jag hade för mig, men jag lägger in lite bilder, fotade lite på tomten :P

   
   
   
  

1; påvägen ner, ja, det regnade, jag hade tråkigt.
2; brevlådorna neranför oss. gissa vilken som är våran ;D hahaha.
3; den lilla vägen upp till oss :P
4; nya huset, det var där jag bodde. (det är inte så nytt, men det är nyare än det gamla)
5; gamla huset :P haha. det är där jag brukar bo, men jag valde eget (stort) rum, i nya, före att dela (litet) rum med Fredrik och Marián :P haha.
6; lite av tomten, sett från nya huset.
7; Marián på studsmattan ;D
8; den ena gamla tandemcykeln. obekväm sadel, men den gröna funkade inte, och jag ville inte låna Eriks fina.
9; stenar på stranden
10; stranden norrut ^^
11; solnedgång sett från nya husets framsida :P
12; solnedgång sett från vägen ^^
13; solnedgång sett från stranden :P
14; en av farfars rosor.
15; utsikten från nya husets terrass :)

ganska många bilder, haha :P

imorron blir det Arctic Monkeys :D

pusspuss,
Fia.

Kommentarer
Jag går under namnet: Lina

Vad fint det verkar vara, haha mästerfotografen har varit framme!

2007-06-25 @ 21:48:42
Jag går under namnet: Fia

men ellerhur ;) haha, skulle jag kidnappa dit dig, eller? xD
det är jättefnt där, men lite tråkigt ibland ^^


SJÄLVKLART, att jag vill skriva en kommentar!

Jag heter...
här vill jag skriva fler gånger!

Mailen är...

Och bloggar gör jag på...

Jag ville...

Trackback