bara prat

jag har hur tråkigt som helst at the moment. ärligt, hahah.
alltså, sitter i datasalen och har fördjupning, men jag och Carro är klara med våra bilder, och orkar inte göra några fler... dessutom har vi gjort en presentation i PowerPoint, där vi har lagt in våra bilder, och lite kommentarer om dem.
har vi suttit här typ mer än en halvtimme och bara... kollat lite bloggar och varit inne på popomundo. hjälpte Carro att fixa nytt jobb. hon har typ 70-nånting-tusen kronor, och så kommer jag, pank som vanligt, hahah, nejmen jag har typ 17000 totalt x'D
haha.
aya.
jag är iofs ganska glad åt att vi får sitta och göra vad vi vill, typ, men ändå. det blir lite långtråkigt om man inte kommer på nåt x'D hahah, och så är ju Pa blockerat, eller nåt, så dit kommer man inte heller in...
men vem vill inte skriva lite blogg på skoltid? ;)

vad mer?
Lina är hemma idag, hon hade ont i halsen, stackarn. men hon slipper ju den långa skoldagen.
vi slutar en timme senare än vanligt, bara för att vi ska lyssna på 9Gs redovisning om nån rymdresa, eller nåt sånt, haha. kan iofs bli rätt kul att lyssna på, men iallafall.

satt och chattade värsta länge med Carro, igår, haha, det var rätt kul. vi snackade om vilka gymnasier/linjer vi vill gå på... jag vet vilka mina två förstaval ska vara, men jag vet inte vilken ordning x'D hahah. och sen kanske jag ångrar mig, men jag tror inte det, för jag har velat gå något av de här två i flera år, typ :P
iallafall är ena samma som Carro vill gå på, och det andra... ehm, är ett annat x'D
(följer Carros exempel att inte skriva för mycket x'D)

påtal om gymnasier, så har vi vår första SYV-info idag, kan bli rätt intressant :) Carro säger att det bara är därför som hon är här idag, men jag hoppas att hon inte går hem efter det ^^

hahahha, jag har märkt att jag snackar väldigt mycket om Carro i dethär inlägget, men det gör ingenting, för jag älskar henne ;D hahah.

pusspuss,
Fia.

Kommentarer
Jag går under namnet: Carro/RoX eller nånting annat xD

Du kan verkligen inte sluta prata om mig xD
*känner mig älskad*
xD
Puss på dig

Jag går under namnet: RoX

Har ändrat uppfattning, haha din header e grymt fin :)

2007-06-05 @ 20:39:26
Bloggen: http://strawberri.bloggspace.se
Jag går under namnet: Fia

ändrat uppfattning? :S hahah, aya, men tack :)

2007-06-07 @ 18:13:30
Bloggen: http://princesswirell.blogg.se

SJÄLVKLART, att jag vill skriva en kommentar!

Jag heter...
här vill jag skriva fler gånger!

Mailen är...

Och bloggar gör jag på...

Jag ville...

Trackback