and someday i will remember

mamma väckte mig tidigt idag. för tidigt. tio. eller halv elva. jag kommer inte ihåg.
iallafall, skulle iväg och klippa mig, men stället jag brukar klippa mig på hade sommarstängt, så vi åkte till Jakobsberg, och in på Saras.
kort blev det, men inte lika kort som förut, haha. mitten av halsen, kanske. etapper och snelugg ;)

efter det bar det av till Sollentuna och polisen där. skulle fixa nytt pass, då mitt går ut i juli, och är ganska oanvändbart för tillfället, haha. iochmed att det går ut i juli, menar jag :P haha.
sen tog vi oss till Platagen vid Outlet, för mamma vile ha nån gräs-bambu-whatever i en stor kruka att ha på terassen. var där ett tag, kollade en massa på olika växter och krukor.

lunchen fick vi i oss på McDo, haha. jag umgås väldigt mycket med mamsi nu, men det blir väl så, när hon är sjukskriven en massa veckor, haha :P

på kvällen gick jag hem till Karin för att umgås lite sådär, haha. innan det satt jag här. spelade Sims och var inne på Popo. haha.
kom hem därifrån för typ en timme sen, och för ungefär en halvtimme sen åt jag middag :P hahah.
var inte så hungrig, men iallafall.

imorron kanske jag hänger med mama till KS, om jag orkar, haha. annars har jag ingenting planerat förrän onsdag, då vi ska ta oss ner till Öland, där vi ska fira midsommar med farföräldrar, farbröder, kusiner, och familj. haha. förutom Micke, för han ska jobba. tror jag.

pusspuss,
Fia.

Kommentarer
Jag går under namnet: Lina

hahah så kul att följa med korsan till KS, det e preciis det jag vill göra på soliga dagar xd
jag har inte heller nått planerat för idag, ska vi hitt på nått?
åå
jusdet, jag e på landet XD

Jag går under namnet: Carrow

smart linow xD

2007-06-20 @ 17:39:04
Jag går under namnet: Fia

jag har bara smarta vänner ;D

2007-06-21 @ 00:05:53
Bloggen: http://princesswirell.blogg.se

SJÄLVKLART, att jag vill skriva en kommentar!

Jag heter...
här vill jag skriva fler gånger!

Mailen är...

Och bloggar gör jag på...

Jag ville...

Trackback