jag lever!

hej alla glada :D
jag ar i frankrike och typ dor av varme XD hahah, okej, kanske inte, men iallafall :P
har varit i tyskland och osterrike lite snabbt, typ en natt pa varje stalle. sen blev det itqlien dar vi var i fem, ellernat, natter: traffade nagra kompisar till familjen i Lido di Spina pa ostkusten :)

I FLORENS KOPTE JAG HARRY POTTER AND THE DEATHLY HALLOWS! hittade ingen bokaffar den 21a, men den 22a kopte jag den. jag nastan strecklaste den, och jag grat en massa. den ar typ gratskadad, men det gor ingenting :D den var bäst! titta, nu hittade jag dendär knappen sa man kan fa prickar över ö och ä ;D hahah.

iallafall; ska inte sitta sa länge, även fast det är billigt; haha, ingen av kompisarna är ju inne pa msn, och jag maste leta reda pa mamma och pappa :P

nu har ni iallafall hört ifran mig, sa ni vet att jag inte är död ;D hahah.
sen är dethär tagentbordet väldigt irriterande; när jag ska skriva a, blir det hela tiden Q; för allt är felplacerat xD

kommer hem runt den tredje, och da ska jag kidnappa Karin lite. eller annan valfri so, läst DH ;D

pussar;
Fia

Kommentarer
Jag går under namnet: carro

heeeey babe :D
gud va mkt du har missat när du vart borta och jag har juh inte kunnat ringa eftersom mobilen varit helkonstig och det kostar mkt för dig!
Jag jobbar som en galning få rju vara ute på bil med pappa, så roligt men fredag ska jag ta de lugnt sen ska jag förhoppningsvis dit nästa vecka ska mobba you know who lite granna ;P
saknar dig!!!!
ha de bra och bli blek som fan, jag får ingen färg usch! solade alla dagar förr men neeeeej inget alls!
Älskar dig tjejen :) (h)

2007-07-25 @ 21:44:45
Jag går under namnet: Karin

jag måste kidnappa dig också!
det är så iriiterande att du är den enda(utom jag själv förstås :P), som jag känner som har läst boken. jag har liksom ingen att diskutera den med :O
XD
pusspuss (L)

Jag går under namnet: Lina

jag har läst den! X'D men du kan inte kidnappa mej, för jag åker den 4:de :-/ Boken är.. värsta bra! hahaha,
pussar, så ses vi typ.. nångång, kommer hem den 19:de
X'D

2007-08-02 @ 17:22:28

SJÄLVKLART, att jag vill skriva en kommentar!

Jag heter...
här vill jag skriva fler gånger!

Mailen är...

Och bloggar gör jag på...

Jag ville...

Trackback