Grönan ;D

image127

igår jag jag på grönan, med Carro, hennes syrra och hennes syrras familj, typ :P haha.
kul var det, och jag fick med Carro upp i Jetline. hon vådade varken Katapulten eller Extreme. suck, dom är ju nästan roligast x'D haha, jag åkte båda två gånger :P
Kvasten var egentligen jättetråkig, hahahaha, kort, och inte jättesnabb. aya, funkar väl för de *yngre* barnen x'D hahahaha. nejmen den funkade ^^

jag tänkte inte på att det var sommarkrysset igår, men det hade Carro koll på, så vi örde alla genrepen, och några kul killar som jobbade vid ett av lotterierna dansade och sjöng vackert till nån av Jimmy Janssons låtar :P hahaha.
sen informerade nån annan som jobbade vid ett annat lotteri att det skulle komma en världsstjärna dit. efter att vi tittat undrande på honom, sa han att det var Avril Lavigne, och hon är ju rätt okej, typ :P hahha.
vi stannade där till efter att krysset var slut, och sen tog vi oss till bussarna och tog oss mot Centralen :P

hahahah, när vi var på bussen såg jag att en av tjejerna framför mig hade en liten vattenpistol i handen, och siktade på en av killarna som satt bakom mig. hahaha, han trodde att det droppade en massa från taget, och började svära varje gång hon sprutade vatten på honom. jag kunde typ inte hålla mig för skratt, hahahha :P

jag var jättenyttig igår; åt några pommes till frukost, kebab till lunch, popcorn, glass, köpte en stor polkagris, och så middag - halv elva på McDonalds.

på Centralen såg plötsligt Carro och Tina (hennes syrra :P) två killar som kom in, och båda kollade konstigt på dem innan båda försökte få killarna, eller en av dem, att läga märke till os. det var då deras broder som kommit med en kompis. hahaha. de försvann in på Pressbyrån och en kort stund därefter hördes ett krasch, och båda systrarna tänkte väl typ "Magnus!", jag och Carro sprang dit, hon med min kamera i beredskap, och där var en kraschad Pucko på golvet :P haha.

jag har tagit bilder och så, men för att se fler än den där uppe på Svamp-Bob, så får ni titta
(här) :)

pusspuss,
Fia.

Kommentarer
Jag går under namnet: Carro

hahaha fyfan va kul vi hade.. men gosh va jobbig brorsan va på tåget och innan de haha jobbig o dryg när han e full xD haah aja lite kul o träffa han där, han kom hit i dag och han bah: fan va jobbig du va igår, jag bah: öhöjöhjöhöh ursäkta? jag? xD
haha älskar dig gumms PUSS <333

2007-07-01 @ 21:37:28
Jag går under namnet: Fia

hahahahhaa, aa x'D
älsk'<3


SJÄLVKLART, att jag vill skriva en kommentar!

Jag heter...
här vill jag skriva fler gånger!

Mailen är...

Och bloggar gör jag på...

Jag ville...

Trackback