heeeeeej x'D

jag vet inte vad jag ska skriva, men jag vill skriva nåt, så, well, ja, hahaha.

jag har pratat med
Karin idag. det var kulkuligt, hahah. lite över en timme pratade vi, och hon lyckades övertala mig att gå med på att åka skridor med henne. sånna där läskiga skidor. inte slalom, det är jetekul. utan sånnadär andra, som man åker med på marken? längdskidor. heter det så? x'D
iallafall, jag kommer att dö! ;o
hahaha.

meniallafall, jag tycker fortfarande att det var dåligt att Oscarsgalan visades på kanal9 (liksom, vad fan är det?!) men jag blev glad när pappa ropade ner mig för några timmar sen för att se höjdpunkterna, på svt2.

jag är trött.
eller inte så trött.
eller jo.
eller näe.

aya, skitsamma, jag ska och åka skidor på tosdag-söndag, till Ramundberget ska vi åka, och det är så underbara backar där! me loves! :D

nu ska jag... jag vet inte vad jag ska göra, men dethär blir bara skummare och skummare, så...

pussochkram,
Fia

Kommentarer
Jag går under namnet: Lina

längdskidor e helt okej, hahaha men jag håller med dig, utför e MYCKET bättre XD fast Åre äger ramundberget stenhårt, Åre mosar ramund XD
så det så!

2007-03-04 @ 16:45:45
Jag går under namnet: Anonym

hahhahahaha XD
jag har aldrig varit i Åre o__O hahahah.
jag är sådär helt borta XD

2007-03-05 @ 19:49:51

SJÄLVKLART, att jag vill skriva en kommentar!

Jag heter...
här vill jag skriva fler gånger!

Mailen är...

Och bloggar gör jag på...

Jag ville...

Trackback