you can have it all

Hemarbetseftermiddag idag. Hjälp, det var ett långt ord. Alltså, vi skulle hem och plugga två timmar (SO och NO) eftersom att lärarna skulle planera eller något under eftermiddagen. Jag och Karin gick hem till henne. Plugg och flumm och så. Blandat. Inte bästa sättet att hålla koncentrationen på, men skitsamma.
Sitter här och kollar lite bloggar och har varit inne på de vanliga sidorna. De viktigaste :P Men nu ska jag gå upp och plugga hemkunskap. Ska vara inlämnat imorron och jag har kommit nästan halvvägs. Inte jättesvårt, men jobbigt att svara på massa frågor.

Efter den här veckan är det inte mycket kvar, tror jag... Typ bara NOn kvar. Inlämning plus redovisning. Om vindkraft. Aya, nu har jag iallafall börjat på den :)

Nu blir det upp till köket för plugg. Och plugg. Och plugg. Och kanske lite mer plugg. Sen kanske jag kommer hit en stund inna jag går och lägger mig. Men det vet man aldrig, haha.

Ciao.

image207....Fia känner sig ungefär såhär....

Kommentarer

SJÄLVKLART, att jag vill skriva en kommentar!

Jag heter...
här vill jag skriva fler gånger!

Mailen är...

Och bloggar gör jag på...

Jag ville...

Trackback