why don't you walk away?

Frågan ställer jag mig själv, inspirerad av Franz Ferdinand. Jag är obsessed. Bra är dem, grabbarna från Glasgow.
Men tillbaka till ämnet (vilket nu det var...) jag ska snart logga ut. Jag har nästan börjat erkänna att jag är lite trött iallafall. Ska logga ut alldeles strax... hahah. Jag är lat och orkar inte gå upp (och riskera att väcka föräldrarna och få frågor om varför jag inte sover) och tvätta bort maskaran, så det får jag göra imorron.
Måste plocka bort grejor från sänen, men bortsett från dessa saker så ser den väldigt inbjudande ut. Duntäcke, annat täcke plus tre kuddar. My oasis. Or summat...

Jag skulle nog kunna sitta här ett tag till, för så trött är jag inte, men nää. Hahahah.

Godnatt.


Kommentarer
Jag går under namnet: Céline

Haha du skrev de här inlägget för typ 3 min sen ^^ Är oxå uppe

Jag går under namnet: Fia

hahah, aa, men jag gick och la mig strax där efter ^^

2007-12-27 @ 13:47:14
Bloggen: http://princesswirell.blogg.se

SJÄLVKLART, att jag vill skriva en kommentar!

Jag heter...
här vill jag skriva fler gånger!

Mailen är...

Och bloggar gör jag på...

Jag ville...

Trackback