why don't you let her drive the train?

en egocentrerad text. läs om ni känner för det. läs inte om ni inte känner för det.

jag kan vara egoistisk. jag är huvudpersonen i mitt liv, därför tycker jag det är rätt normalt.
jag får inte allt serverat på silverfat. även om jag är lite bortskämd, så är det långt ifrån att jag får allt jag pekar på.
jag vill ha bevis, fakta, för att man ska övertala mig att tro på något jag är kritisk till. jag kankse fortfarande är kritisk, men låt mig då vara det.
jag blir lätt stressad. det är inget jag kan göra något åt.
jag har prestationsångest. jag måste göra bra ifrån mig, annars mår jag dåligt. jag pressar mig själv. och därför blir jag stressad.
jag vill inte bli sjuk av stress. tro mig, jag vet hur det är.
jag vill inte bli kallas lögnare. men det är jag väl inte ensam om, eller?
jag har haft självförtroende på minus, nu är det på väg upp. min personlighet har inte försvunnit, det har utvecklats, komit fram. eller kanske tillbaka. mina mellanstadieår var inte idealiska.

Ciao, nu ska jag snart till skolan.

Kommentarer

SJÄLVKLART, att jag vill skriva en kommentar!

Jag heter...
här vill jag skriva fler gånger!

Mailen är...

Och bloggar gör jag på...

Jag ville...

Trackback