where to go on vacation

Pappa kom hem när jag var fullt upptagen med att baka pepparkakor (för andra kvällen i rad ^^) och mamma stod och gjorde nån sorts choklad-julgodis, haha.
Det han sa var typ: "Jag har kommit på *något som jag inte kommer ihåg*. Och jag har kommit på vart vi kan åka.
"Vartdå?" undrar vi.
Barcelona.
Jippie, tycker jag. Mamma var mer... okej, dit kan vi väl åka. Jag fattade på en gåg att biljetterna var köpta och att allt sånt var fixat - jag har åkt på semester med pappa förut, haha. Mamma som trodde att hon hade något att säga ^^
Men det ska bli roligt. Lite mindre än en vecka ska vi vara där. Första gången som jag är i Spanien på riktigt, liksom. Har tidigare varit på Mallorca, men det räknas ju nästan inte, hahaha.

Sen åkte vi till Kista och åt. Nachos är lika med gott. (Titta, jag börjar ställa in mig själv på "Spanien" redan :P) Sen kollade vi lite. Och nu är jag hemma och har insett att jag missat större delen av Heroes, så avsnitt 21 blir också nerladdat lite snabbt. Jag vet, jag är dålig, men vad ska jag göra? Hahah.

Chao!

Kommentarer

SJÄLVKLART, att jag vill skriva en kommentar!

Jag heter...
här vill jag skriva fler gånger!

Mailen är...

Och bloggar gör jag på...

Jag ville...

Trackback