tungviktare

Kom att tänka på en sak, efter att ha läst det i Carros nya blogg.
Utanför SOn idag satt vi och skulle komma på "namn" till oss själva och alla andra. Carro var redan Miney (som Nicklas kallade henne/oss, blablabla), jag fick bli Smiley ("jamen hon skrattar ju hela tiden!") och Karin fick inget namn. Hon ville inte ha något av dem vi sa.
Frej sa något om "vad heter surrikat på engelska?" och två sekunder senare frågade Carro samma sak, vilket fick iaf mig att skratta till.
Efter en kort stund fick Elias namnet Sör-i-katt. Frej fick först heta Frihetsgudinnan, som snabbt byttes till Fri-heter-guiden. Krille fick heta Elli-the-frelli eller något. Kommer inte ihåg. Jannis fick såklart enanito y *nånting annat*. "tomtenisse, egentligen liten dvärg, och gris" betydde det iallafall. Mina spanskakunskaper är inte de bästa.

Sen fick ingen annan något nytt fint namn från flummtjejorna. Vi blev avbrutna av en hög smäll.
Någon hade satt sig, eller något, på det andra bordet, så det brakade ner i golvet. Det var jätteroligt, för det var flera av killarna som var vid det bordet, och jag lovar, Jannis flög fyra meter på en tiondelssekund. Jag såg honom inte. Först var han på ena stället, sen var han på andra. Det var roligaste idag xD
Sen försökte några att sätta tillbaka bordet, men det gick inte. Och sen kom Jeanette och alla såg oskyldiga ut... :P

Så såg bordet ut efter det.

Och bara för att jag tycker att Che är finaste katten ever, så kommer det en fin bild på honom.

Sen kommer en halvmobbad bild på Carros katt Ebba, som är sötaste och gosigaste :D



Nu kommer inga fler bilder, Fia ska skriva in lite NO på datorn ;)

Hasta la vista, baby!

Kommentarer
Jag går under namnet: Carro

Che e vackrast, älskar svartvita katter. haha Ebbsan, min bebis =) vad liten hon var där ;)

Jag går under namnet: Fia

jag vet, han är finast :) och Ebb är gosigaste ju, haha, kommer ihåg när hon bara gick över dina ben och la sig i mitt knä :P

2007-12-11 @ 21:52:32
Bloggen: http://princesswirell.blogg.se
Jag går under namnet: Carro

aa haha hon ääääälskar dig =)

2007-12-15 @ 15:55:23
Bloggen: http://miney.blogg.se
Jag går under namnet: Carro

trött på morsan så klart ;)

2007-12-15 @ 15:55:42
Bloggen: http://miney.blogg.se

SJÄLVKLART, att jag vill skriva en kommentar!

Jag heter...
här vill jag skriva fler gånger!

Mailen är...

Och bloggar gör jag på...

Jag ville...

Trackback