tralala, godjul...

Om man tittar på senaste inläggen på blogg.se, så har alla med "julafton" eller "god jul" eller de engelska versionerna av dessa ord i rubriken. Några andra finns det också, men majoriteten är så. Jag ska väl inte vara sämre jag? Nej, tänkte just det.
Idag har jag varit hos frissan, som jag tror att jag skrev i förra inlägget. Det blev bra, men luggen blev lite för kort. Menmen, den växer ut, och jag får kolla om den blir längre om jag gör den platt... Nåja, vi får se hur det blir med det.

Snart borde familjen komma hit, Micke, Fredrik och Marián.
När man talar om trollen... Nu ringde Micke på dörren, haha. Det känns som att jag inte träffat honom på länge, men det har jag. Nu ska jag inte sitta här mycket längre ;)

Kalle Anka börjar om lite mer än en halvtimme, och jag ska se. Det har gått i århundraden - känns det som - men det är ändå ett måste. Lite julstämning måste man ju ha, även fast det är blött, grått, inte snö och plusgrader ute.

GOD JUL, allihopa :D

Kommentarer

SJÄLVKLART, att jag vill skriva en kommentar!

Jag heter...
här vill jag skriva fler gånger!

Mailen är...

Och bloggar gör jag på...

Jag ville...

Trackback