the cauldron of thought

Vaknade rätt sent idag. Vid halv tolv. Vi som skulle in till stan och Skansen. Vi besämde att det skulle bli småshopping idag och Skansen imorron. Eftersom att vi var lite lata tog vi bilen (pappas bil) in när vi åkte, några timmar senare.
Köpte (allt jag köpte betalade mamma) en mörkbrun basic t-shirt med långa ärmar på Zara. Jag vill ha fler långärmade tröjor, det är ju typ vinter. Dessutom är det skönt. Sen blev det underkläder från H&M, två bhs och två par trosor. Snygga. Slutligen köpte jag också sminkborttagningsmedel och ansiktstvätt från Biotherm på Åhléns.
Jag säger bara detta; jag är glad att mamma betalade, det gick på lite mer än 900kronor.
Sen gick vi och tittade på lite gardiner och kuddar och lakan. Mamma vill ha nytt, hahah. Fikade på Coffeehouse by George någonstans i mitten. Kladdkaka med grädde och chokladsås och en Sprite till mig. Gott, men väldigt mättande - jag åt inte upp allt.

Entrecôte och klyftpotatis till middag. Godaste maten ever. Nästan.
Snart ska jag upp och titta på tv med mamma och mumsa choklad och chips och drika cider och sånt. Mys, helt enkelt.

Adieu.

Kommentarer

SJÄLVKLART, att jag vill skriva en kommentar!

Jag heter...
här vill jag skriva fler gånger!

Mailen är...

Och bloggar gör jag på...

Jag ville...

Trackback