tgif

Thank God it's Friday.
Jag känner mig smått lättad. Religionen är inlämnad. Har jag tur blir det VG. VG fick jag på engelskaprovet som vi fick tillbaka idag. Jag är missnöjd, sämsta engelskan på hela högstadiet, typ. Men franskan gick bra. Kom ihåg allt mitt. Eller jag missade en mening, men det gjorde nog inget. Så förstod jag vad de andra sa. Det känns bra.
Innan gick alla runt och frågade varandra hur man sa det eller det, och läste lite för varandra. A var typ skitstressad och hade smått panik. E var kort och tjock som en köttbulle när han var liten. C var stor för sin ålder. Och så.

Nu är det freeeedag, och rubriken får mig att tänka på TGI Fridays. Har ätit där två gånger. Jättestora hamburgare. Men goda :)
Jag är trött och ska kolla på de senaste Brotherhood-avsnitten och sen lyssna på antingen MuggleCast eller ExpelliarmusCast. Vet inte vilket... Aya.

Cia,
Fia.

Kommentarer

SJÄLVKLART, att jag vill skriva en kommentar!

Jag heter...
här vill jag skriva fler gånger!

Mailen är...

Och bloggar gör jag på...

Jag ville...

Trackback