svår fråga!

Fick en fråga av Nerdfighter-Lina. Vilken är din favorit-Hank-sång?
Jag vet ärligt inte. Visst, det var Accio Deathly Hallows som fick mig att följa Brotherhood 2.0 och allt, men det är nog inte favoriten. Eller så är den det.
Jag kan göra en top5-lista xD

X antal minuter senare sitter jag fortfarande här. Jag ska välja ut mina fem låtar. Jag har inte förrän nu insett hur svårt det är att rangordna Hanks låtar. Jag har fått ner antalet favoriter till åtta. Att få ner antalet till fem, går inte. Men att rangordna dem är inte heller lätt. Tvärtom, faktiskt.
Sådär, nu är det bara rangordningen, sen är listan klaaar :P

Number 1: Getting Featured on YouTube (
lyssna här)
Number 2: I'm Gonna Kill You (lyssna här)
Number 3: Accio Deathly Hallows (lyssna här)
Number 4: Baby I Sold Your Dog on eBay (lyssna här)
Number 5: Queen Ranavalona the First (lyssna här)
(obs att låtarna är bättre om man laddar ner dem, men skitsamma ^^)

De som inte riktigt nådde enda fram:
Miniature Soccer Team
It's Too Hot
Luck of My Life


Det blir inte några motiveringar, för det blir för svårt. Och tråkigt för er, liksom "för att den är så bra!" kanske man inte ska ha på alla.

Chao!

Kommentarer
Jag går under namnet: Camaé

oh! jag är nerdfighter-lina! thihihh ;DDD

Jag går under namnet: Fia

ja, du är Nerdfighter-Lina! :DDDD

2007-12-28 @ 23:11:53
Bloggen: http://princesswirell.blogg.se
Jag går under namnet: fia

Svar: Haha, ganska klockren ju ;)
Ha en underbar kväll :)

2007-12-28 @ 23:44:48
Bloggen: http://ibubble.blogg.se

SJÄLVKLART, att jag vill skriva en kommentar!

Jag heter...
här vill jag skriva fler gånger!

Mailen är...

Och bloggar gör jag på...

Jag ville...

Trackback