stop and wait a sec

Jag är trött. Victor sover hos sina kusiner på Östermalm or something. Mamma inte hemma än, hon skulle komma vid halv ett-ett kanske. Men hon bara gissade. Pappa är fortfarande på Öland (är hemma hos Robert och dricker alkoholhaltiga drycker skulle jag tippa, och pratar om köttfärs) och jag sitter fortfarande här.
Det ringde typ ingen på hela dagen. Men sen, från halv tio och framåt har telefonen ringt fyra gånger. Först pappa. Sen mormor. Sen Victor. Sen pappa igen. Och jag har sprungit och ner som en... ja, inte vet jag.

Iallafall.
Jag har kollat in masse Brotherhood-avsnitt och så nu. Lång tid tog det, för jag kunde aldrig sluta. Bara ett till, liksom. Så såg jag på Heroes. Jag ska inte ladda ner i onödan. Jag ska inte ladda ner avsnitt 20. Jag ska inte. Det är inte samma grej som när man måste vänta en vecka mellan varje, liksom.
Föresten håller jag inte med min käre broder. Han tycker att Lock, stock... är bättre än The Boondock Saints. Fan heller! The Saints äääger. De är från Irland. Och mycket bättre. Överhuvudtaget. Roligare. Ja.

Nu ska jag läsa en fiction. Så att jag inte somnar. Men det gör jag nog ändå.

Ciao!

Kommentarer

SJÄLVKLART, att jag vill skriva en kommentar!

Jag heter...
här vill jag skriva fler gånger!

Mailen är...

Och bloggar gör jag på...

Jag ville...

Trackback