städning dan före dan

Idag ägnar jag dagen åt att städa mitt rum. Inte för att det är stökigt à la Carros (eeeh, ja^^), men jag har lovat mamma. Jag väntade tills föräldrarna åkt hemifrån (skulle nånstans), sen satte jag igång MuggleCast på hög volym. Nu har jag nästan fått bort allt från golvet, så jag kan snart ta fram dammsugaren. Det är något som verkligen behövs, dammigt och smuligt och allt (för ja, det händer att jag äter på något när jag sitter här). Smått äckligt.

Nu har jag lyssnat på ett helt avsnitt, och ska lyssna på nästa ;D
Och tillbaka till städningen av rummet, ja...

Chao!

Kommentarer
Jag går under namnet: Julia

Svar: tack ska du ha :)


SJÄLVKLART, att jag vill skriva en kommentar!

Jag heter...
här vill jag skriva fler gånger!

Mailen är...

Och bloggar gör jag på...

Jag ville...

Trackback