skooor

Jag måste köpa nya skor. Pappa tänker slänga mina. De är sönder, mina tår blir blöta om det är lite fuktigt på marken. Jag är sämst på att köpa skor. Jag är för kräsen och dessutom vet jag inte vad föör skor jag vill ha. Vi har tittat i Jakobsberg, Kista och i alla affärer vi kommit förbi. Men idag ska vi in till stan och titta in på FeetFirst. Där booorde det ju finnas lite skor, eller vad tycker ni?

MuggleCast #120 är igång nu, och jag har bara ett kvar. Om det inte kommit något nytt sen igår... Aya.
Massa om HBP-filmen.... Lalalaa.

Idag är det den första december ju. Jag har inte tänkt på det innan. 24 dagar till jul :D
Imorron ska vi till mormor och morfar, för morfar fyller år.
Kanske ska jag få lite tid över tll plugg också... Kanske. Men det är nästan ett måste...

Vad ska alla andra göra i helgen?
Har någon sett julkalendern?
Jag har inte. Men den verkar lite småbra, hahah. Tror jag. Jag kommer inte riktigt ihåg :P

Ciao,
Fia.

Kommentarer

SJÄLVKLART, att jag vill skriva en kommentar!

Jag heter...
här vill jag skriva fler gånger!

Mailen är...

Och bloggar gör jag på...

Jag ville...

Trackback