Skansen

image208

Idag var vi på Skansen, som jag skrev något om igårkväll. Julmarknad, ju. Vi tittade runt och köpte lite blandat. Julklapparna från Fia i år har samma tema; ätbart.
Har köpt till mamma, pappa, Micke (som inte ens vill ge/få några julklappar) och till Victor. Fredrik och Marián är svåra att ge till. Särskilt om det ska vara på samma tema. Annars kan jag kanske köpa in mig i ett av mammas alternativ... ja.
Hade kameran med mig och fotade lite då och då ;) En massa bilder på träden som är med på bilden ovan. Och lite andra ^^

Jag är fortfarande värsta förkyld, men det känns bättre än igår. Ska antagligen till skolan imorron. Om inte annat för att jag vill veta vad jag fick för betyg på franskan, haha.

Adieu.

Kommentarer
Jag går under namnet: Carro

hej sötnos. vacker bild =)

2007-12-09 @ 20:57:45
Jag går under namnet: Fia

hellu, och tack :)

Jag går under namnet: camaé

it´s beutifule!

2007-12-10 @ 09:13:57
Bloggen: http://knasmaffian.blogspot.com
Jag går under namnet: Fia

thanks :)

2007-12-10 @ 14:47:25
Bloggen: http://princesswirell.blogg.se

SJÄLVKLART, att jag vill skriva en kommentar!

Jag heter...
här vill jag skriva fler gånger!

Mailen är...

Och bloggar gör jag på...

Jag ville...

Trackback