NME awards

Jag har läst mig till att både Kaiser Chiefs och Bloc Party och Babyshambes ska spela efteråt. Efter själva NME Awards, alltså. Rena himmelriket, liksom.
Nu är jag medlem på nme.com och håller på att rösta på Sexiest Male till NME Awards 2008. Sen blir det Sexiest Female och sen Best Album Artwork. Jag har redan röstat på bästa/sämsta album/artist och allt det.
Vet ni vad som skulle vara underbart?
Att gå på spelningen efter the Awards, liksom. Ojojoj. Men lycka till att jag kommer till London den 28 februari. Och att jag får biljetter till hela alltet. Nåja, drömma funkar ju alltid :) Tur det.

Dessutom vill jag gå på konsert. Synd bara att det inte finns några jag vill gå på i närheten. I närheten betyder typ... inom Sveriges gränser. Jag vill ju iochförsig se Winnerbäck, men det är inte förrän i augusti, hahaha.
Arctic, Kaiser eller Franz skulle ju vara drömmen. Jag skulle göra (nästan) vad som helst för att se dem.

Nu ska jag snart gå och lägga mig :)

Chao!


Kommentarer
Jag går under namnet: Carro

du är utmanad kika min blogg :P


SJÄLVKLART, att jag vill skriva en kommentar!

Jag heter...
här vill jag skriva fler gånger!

Mailen är...

Och bloggar gör jag på...

Jag ville...

Trackback