mys

Pappa på Öland med farbror. Mamma på fest med Pfizer. Victor borta.
Fia ensam hemma. Ingen feber längre och inte lika trött. Klockan är ju trots allt bara åtta, typ.


Nu sitter jag här och har tagit mig tid till att se på film. Lock, stock and two smoking barrels har inte hunnits med, även om jag sa att jag skulle se den för typ en månad sen. Har laddat ner lite andra också. Bland annat High School Musical ett och två (har känt att jag varit väldigt negativt inställd till dem, men varför inte?), Amélie, Nightmare Before Christmas och några till.
Dessutom har jag också det nittonde avsnittet av Heroes, eftersom att jag missade (!) det i onsdags. Ska också ses ikväll. Hade jag tänkt, iallafall :)
Mumsar på chips med dip och ska hämta något att dricka.

Vad gör alla andra?
Låt mig gissa... Tittar på Idol? Det känns som att alla gör det...
Agnes är där och tittar, har jag för mig. Karin och Carro är hos Caroline som fyllt år. Jag kunde/orkade/ville inte. Men grattis till henne iallafall :)

Ciao,
Fia.

Kommentarer

SJÄLVKLART, att jag vill skriva en kommentar!

Jag heter...
här vill jag skriva fler gånger!

Mailen är...

Och bloggar gör jag på...

Jag ville...

Trackback