mwahaa

jag vet att jag inte skriver allt för mycket här nu (känns det som, iallafall) menmen.
idag såg vi på film i skolan. Ice Age ett och två hade vi att välja mellan. ja, vi är en liten nördig nia som väljer att se på Ice Age när vi får välja film själva... nördigare är kanske att nästan alla kan minst ett-två-tre-fem-tio citat från filmerna... men det är kul :)
vi ville se på ettan, men alla andra ville se på tvåan, så ja. det blev tvåan. men den är också kul.
vi fick bildbevis på att Frej sov, Jannis kollade väldigt förstelnat/intresserat på tvn och vi sjöng/sa/dansade med i det de sjöng/sa/dansade. typ.
och så godis. sen städning. jag städade typ ingenting. maha ;D
sen skulle vi till kyrkan, det var så tråkigt att det finns inte.
sen gick vi till klassrummet och sen gick vi och åt.
sen gick vi hem, och här sitter jag nu ^^

imorron börjar vi seeent, typ tio i elva. sovmorron. då ska man ha med sig fika och så, som vi ska fika upp efter konseten :) gott :)

Chao, allihopa :)

Kommentarer

SJÄLVKLART, att jag vill skriva en kommentar!

Jag heter...
här vill jag skriva fler gånger!

Mailen är...

Och bloggar gör jag på...

Jag ville...

Trackback