kort inlägg

Är hemma lite snabbt nu, eftersom att vi ska ha redovisningar, typ, om våran barndom på franskan. Jag ska redovisa imorron. Jag blev ledig från lektionen idag. Iyey, eller något. Bra det, för jag hade ju såklart glömt mina gympakläder hemma, så jag ska ta med mig dem när jag kilar tillbaka till skolan. Vilket jag borde göra vid fem i, eller nåt...

Trallala, sen när jag kommer hem efter gympan (iofs kan jag ju skolka, eftersom att det är den sisa lektionen, men jag vill inte, hahaha) blir det nåt mellanmål slash fika och sen blir det SOplugg. Inlämning imorron. Och så franskan då. Jag kan två meningar. Det är bra, när man ska ha mist sju... Me det löser sig :)

Jag vet att det är väldigt mycket skoltjat i bloggen nu, och man kan tycka att jag kan skriva om mitt liv utanför skolan istället. Men ja, livet utanför skolan innehåller plugg coh stress och sånt. Jag missade tillochmed Heroes igår. Jag förstår inte. Jag måste ladda ner/se reprisen/hoppas att Karin har spelat in. Men aya.

Det är inte långt kvar nu. Snart är det bara en termin kvar av grundskolan och jag längtar, faktiskt. Även om jag inte är hundra procent säker på vad jag vill gå på gymnasiet. Men förhoppningsvis vet jag efter att jag varit på Mikael Elias Teoretiska. Men det dröjer till januari... Annars kommer jag ju in på global, så jag behöver inte oroa mig så mycket.
Lite glad blev jag också, för jag fick veta betyget på senaste matte-provet. Det jag tyckte gick jättedåligt. Och visst, det var sämre än vad jag brukar ha, men jag fick MVG-, ett halvt poäng från MVG. Men jag är nöjd iallafall :)

Nu ska jag leta upp gympakläderna och sen börja röra lite på mig. Eller ja, snart ^^

Ciao,
Fia.

Kommentarer

SJÄLVKLART, att jag vill skriva en kommentar!

Jag heter...
här vill jag skriva fler gånger!

Mailen är...

Och bloggar gör jag på...

Jag ville...

Trackback