it's a new day

jag har hoppat på en dubbelblogg spamblogg som Carro gjorde, hahah. Lite roligt faktiskt, men mest konstiga, korta, ytliga inlägg :P Men vem bryr sig? :P

Idag ska jag få minst ett betyg, Beror lite på om vi får matten idag eller imorron. Men franska blir det iallafall. Jag hoppas att jag har höjt mig, hade MVG- förra året, och jag vill bli av med det lilla tecknet efter. Eller möjligtvis lägga till ett lodrätt streck också... ^^ Hemskt om jag skule sänka mig. Som i engelskan. Jag skrev inte det va? Nej. Jag sänkte mig i engelska. Från MVG till VG+. Jag hatade mig själv lite smått. Men lite irriterande att en hel termins betyg grundar sig på ett prov, typ. Ett prov som gjordes när jag hade helt fullt upp med annat och som jag bara fick VG på. Sämsta engelskaprovet jag gjort någonsin, typ.
Men iallafall. Bara jag klarar nationella, så.

Nu måste jag gå och byta om och fixa håret, sminket och allt. Kan ju inte istta här hela dagen ;) Även om tanken känns lockande... Mahaha.

Chao!

Kommentarer

SJÄLVKLART, att jag vill skriva en kommentar!

Jag heter...
här vill jag skriva fler gånger!

Mailen är...

Och bloggar gör jag på...

Jag ville...

Trackback