hej, jag nördar

Jag känner mig rätt nördig nu. Jag är rätt nördig.
Men just nu, liksom.

Jag har laddat ner de senaste x avsnitten av PotterCast. Jag erkänner, jag har inte lyssnat på det någon gång. Det som fick mig att subscriba var att Jo är med i två episodes! Jo! Som i JO ROWLING. Som i... aaaaah!
Jag har bara lyssnat på MuggleCast. På tal om det. Jamie är tillbakaaaaa :D Eh, ja.
För tillfället lyssnar ja på senaste avsnittet av ExpelliarmusCast. Ännu en Harry Potter-podcast. Denna på svenska. Rekommenderas för alla svenska Potter-fans.

Sen har jag tittat på Hanks lilla "konsert" på YouTube. Hans punishment för att ha textkomunicerat med John under the Project for Awesome.
Hahaha, det är roligt att se på.

Nu kom mamma hem, och jag sitter fortfarande i pyjamasen. Well, det är jullov... ;D

Chao!

Kommentarer
Jag går under namnet: hanna

ÅÅååååh att Jamie var tillbaka var typ den bästa julklappen ju :D

Jag går under namnet: Fia

jaaa :D bästa julklappen :D

2008-01-04 @ 18:23:22
Bloggen: http://princesswirell.blogg.se

SJÄLVKLART, att jag vill skriva en kommentar!

Jag heter...
här vill jag skriva fler gånger!

Mailen är...

Och bloggar gör jag på...

Jag ville...

Trackback