funderare

Jag har tänkt på en sak i flera veckor nu, faktiskt.
Jag vill byta design. Jag har haft den här aaaalldeles för länge, känns det som. Jag har tröttnat på de mörka vattenpölarna. Tröttnat på Supremes-bilden, som Carro kallat min header för. Jag är till och med trött på Princess Wirell. Jag borde ändra den texten till något annat. Men nej, jag byter inte blogg ;)

"Having seen his poop, I can report that it looks exactly like bullshit"
Jag lyssnar på Everyone Poops in My Pants, by Hank Green. Uppläst av John Green. Kul på ett udda sätt. Personen han pratar om är George W Bush. Hahaha!

Iallafall, jag ska leta fram lite bilder och experimentera lite i Photoshop. Vill göra ett seriöst försök den här gången, kanske till och med tafram instruktionsboken för att få lite tips om hur jag kan göra? Vi får se. Eller så sitter jag bara och skissar lite. Om jag orkar.
Jag är trött, förstår ni. Oerhört trött. Somnade nästan framför tvn i eftermiddags. Kanska feber. Förhoppningsvis inte. Hatar förkylningar.

Vi får se om det blir någon ny design inom snar framtid... To be continued, typ.

Chao!

Kommentarer
Jag går under namnet: Carro

jag som hade hoppats på ny blogg =( haha


SJÄLVKLART, att jag vill skriva en kommentar!

Jag heter...
här vill jag skriva fler gånger!

Mailen är...

Och bloggar gör jag på...

Jag ville...

Trackback