första advent

image206

Ja... Jag lyssnar på Mardy Bum.
Det är första advent idag. Jag åt lussebullar och drack varm choklad till frukost. Det kändes bra.
Morfar fyller år idag. Vi ska dit om någon timme.
Jag är trött idag.
Jag vill ha en fungerande handsfree till mobilen. Och helst ska den inte försvinna spårlöst heller.
Min är både sönder och borta, hur lyckas man?
Jag klarar mig inte utan musik, så jag har tjuvat pappas, men han har ingen Walkman, så det är bara en såndär hör-grej. Och de är stor och inte alls samma som jag har. Jobbigt.

Yeah, I'm sorry I was late
Well I missed the train and then the traffic was a state
But I can't be arsed to carry on in this debate
That reoccurs, oh when you say I don't care
But of course I do, yeah I clearly do!

Kommentarer

SJÄLVKLART, att jag vill skriva en kommentar!

Jag heter...
här vill jag skriva fler gånger!

Mailen är...

Och bloggar gör jag på...

Jag ville...

Trackback