countdown

Enligt klockan på datorn är det nu sju minuter tills det är julafton. Det stämmer säkert inte. Men det känns inte som jul. Inte nu, inte än. Den där julkänslan är borta. För mig iallafall. Menmen, det är jul. Jag har bakat en massa pepparkakor den senaste tiden, pappa gjorde en jättestor deg som vi var tvunna att baka ut ;)

Jag ska inte vara uppe sent idag, jag lovarmig själv det, ännu en gång. Men imorron ska jag upp i tid, jag har nämligen tid hos frissan ;) Julafton, haha, ja, jag får iallafall en fin frisyr, även om jag bara tänkte toppa lite. Luggen ska behållas, jag gillar den ;)

Nu är det bara fyra minuter kvar, haha.

God jul :D

Kommentarer
Jag går under namnet: Egoina

hehe.. god jul :)

Jag går under namnet: Mirre

god jul :)

2007-12-24 @ 13:49:27
Bloggen: http://mirr.blogg.se

SJÄLVKLART, att jag vill skriva en kommentar!

Jag heter...
här vill jag skriva fler gånger!

Mailen är...

Och bloggar gör jag på...

Jag ville...

Trackback