choo, choo!

Hemma, efter två dagar i Västerås. Riktigt skönt, jag klarar mig inte mycket längre i samma hus som farmor och farfar. De är mina farföräldrar - och ja, jag älskar dem - men det blir för mycket efter ett tag. Tjat och upprepningar och allt. Men det var kul att träffa de äldre iallafall :)
Fick två jättefina silverörhängen med tre sötvattenspärlor på varje. Love 'em!

Somnade i bilen påvägen hem. Bra musik med lagom hög volym (så att jag slapp höra ABBA-musiken som de andra lyssnade på) funkar alltid, haha.
Jag har också börjat läsa på Var är Alaska? och den verkar riktigt bra. Den ska fortsättas läsas på ikväll :)

Chao!


Kommentarer

SJÄLVKLART, att jag vill skriva en kommentar!

Jag heter...
här vill jag skriva fler gånger!

Mailen är...

Och bloggar gör jag på...

Jag ville...

Trackback